Kizlar 4.5 aylik bebeğim atak doneminde her hafta doktorumuzdayiz masallah saglikli fakat bazen bi agliyo ciglik çığlığa iki saat..eller agzinda dis sancisi olabilir diyoruz rahatlatmak icin biseyler yapıyoruz sakinliyo o gece oyle geciyo ertesi gun birdaha.. normalde cok keyifli guler yüzlü uykusu guzel bi bebek.. karni mi agriyo acaba diyoruz 6 7 gunde bir kaka yapiyo doktory normal 10 gunu geçerse bakıyoruz dedi nasil ki gunde 6 kaka yapan bebek normalse 6 gunde birde normal dedi.. sizin bebisler ne durumda dis için karanfil tarifini yapacagim bugun. Nurse harveys bitkisel jelini sürüyoruz arada ama