Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var. 2 hafta öncesine kadar memede uyuyordu. Sonra hasta oldu gazı çoğaldı falan. Hiç bı şekilde uyuyamadik en son çingene salıncağı mi diyorlar ona iki kişi tutup battaniyede salladik işte.oyle durdu uyudu. Ama bunu eşimle yapmıştık. O işteyken ben tekim ve uyuyamıyorum bebeğimi. Kendi başıma battaniyeye koyup iki elimle sallamaya çalışıyorum anca uyuyor. Ayakta sallamayida kabul etmiyor. Razıyım yeterki uyusun. Ama iki kisilik sallama çok zor. Çünkü ben tek yaşayan bı insan sayılırım. Nasıl biraktircam ben bu uyuma alışkanlığını. Sırf bu yüzden anneme geldim annemle sallayıp uyutuyoruz. Nolur yardım edin. Hamak beşik alsam uyurmu onda. Yada keşke kendi uyusa. Napicam bilmiyorum yardım edin lütfen