Svdnrkrky Hanımlar bence buraya sesli anlatım özelliği gelmeli 😂 ben bazen anlatacağım bi form çıkıyo karşıma ama sonra kim yazacak o kadar diyorum vazgeçiyorum sesli olsa takır takır söylerdim 😂 sizcee??
Nik_mik_yok Svdnrkrky genelde bebek uyuturken takılıyor çoğu kişi burada. Sesli reklamlara bile tahammül edemezken , ben olsam hiç bı sesi açıp dinlemezdim 🤣🤣 tek istediğim direkt resim yukleyebilmek
Svdnrkrky Nik_mik_yok orasıda doğru ama ne biliyim belki kulaklık falan olurdu 😂😂kötü fikir değil ama tabiki reklam bende rahatsız oluyom