nidas_mom Nimenrix olduk ilk doz öğle saatlerinde kızımı yıkamak istiyorum ama doktora danışmayı unuttum yıkayabilir miyim Bi sakıncası var mı biliyor musunuz?
irva nidas_mom Ertesi gün yıkayabilirsin canım.Sadece 2.ay aşısında verem aşısı olduğu için 3 gün yıkanmaması gerek o kadar.Diğer bütün aşılarda ertesi gün yıkayabilirsin sorun yok.
nidas_mom irva evet bize de takipte olan hemşiremiz Bi tek 2.ay aşısında 3 gün yıkama dedi o kadar. O kadar farklı yorumlar var ki şaşırdım. Kızım 7,5 aylık bu zamana kadar Bi tek 2.ay aşısında yıkmayın 3 gün dendi
irva nidas_mom Öyle zaten kuzum aldırma diğer yorumlara kafan karışmasın.Oğlum 17 aylık olmak üzere.Menenjitlerin bütün dozunu oldu.Bütün aşılarının ertesi günü yıkadım.