Şuna sıcak hava fritözü deseniz ne olur ila İngilizce kelimeleri kullanılacak 🙂🙂 neysw ben gayet memnunum herşeyi yapıyorum içinde tek sıkıntı küçük olması ama lezzet olarak ayarlarına göre yapıldımı çok güzel oluyor kanat tavuk pirzola ızgara daki gibi oluyor ben çok memnun kaldım marka olarak hepsi aynı işi görüyor pahalısını almaya gerek yok bnce