Kızlar bebeğim gündüz 11 den sonra istisnasız hiç uyumuyor diyebilirim emziriyorum gazını çıkartıyorum konuşuyorum aktivite yaptırıyorum uyutmak için sallıyorum ortamı hazır pışpışlıyorum kucağıma alıyorum yani herşeyi deniyorum tam uyudu diyorum yatırıyorum en fazla 10 dk uyuyor sonra yine uyanıyor sürekli uyumuş olsa dahi pışpış sesi açık olsun ve sallanmak istiyor yani böyle akşam 9 a kadar toplasan 1 saat uyumamış oluyor ben nerde yanlış yapıyorum biri desin çünkü hiçbir iş yapamıyorum 😩