Kızlar bebeğim kolik çok fazla gazlı sürekli ıkınıyor uykusundan uyanıyor masaj yapıyorum ama çıkartamıyorum acaba beceremiyo muyum zaten masaj yaparken ağlıyor 2 dk bile yapamıyorum etkili olan masaj önerir misiniz ya da ne yapmam lazım 14 saat uyumadık gene 😱