Sanyamm Evet arkadaşlar ne yapmayı düşünüyorsunuz Evim 3 odalı olduğu için bi odamı bitirdim yarın yatak odası temizleycm halılar yikanacak 2 çocuk beslenmesi var😭😅sizler ne alemdeseniz
sherlock_mom Sanyamm odalar bitti sadece bonyom ve balkonum kaldı onları da oğlum uyuyunca yapicam. Buzluğa da sarma,mantı,pizza,içli köfte yapıp aticam ramazanda iştahım açık olduğu için tıka basa doldurmak istemiyorum dolabı 🤗
Zeynep_alya24 Sanyamm bugun balkon camlarını sildim ama tasınma ihtimalimiz var o yüzden bahar temizligi yapasım yok 😒😀
Sanyamm Zeynep_alya24 ben çok severim ama dediğiniz gibi bizimde qdanadan antalyaya tasinma ihtimalimiz var bilmiyorum artık yqrisi gitti zaten😅😅
Esraaltayyyyy Sanyamm Bende bu gün yaptım temizlik camlar kapılar perdeler banyo tuvalet balkon komple girdim ince halıları dünden yıkadım astım temizlik bitince sardım yaklaşık 6 saat sürdü ama iyi oldu valla ev kendine geldi resmen sadece mutfak dolaplarının içleri kaldı onuda sonraki gün yapıcam inşallah