Ezel01 diyetisyene gitmek iyi geliyor hem oto kontrol açısından hem de planlı programlı porsiyonlu yemek açısından. Ben 2 haftadır gidiyorum 4,5 kilom gitti gerçi ilk başları ödemdir ama ilk haftada 3.2 gitti ikinci haftamdamda da 1,3 kg verdim. Şuan devam ediyorum. Tek başına çay vb pek fayda etmez diye düşünüyorum. Ama yeşil çay içebilirsiniz bir fincan. Bir de tabi eşin desteği de önemli sürekli hevesinizi kıran biri ile zor olabilir