Argar 7 aylık olana kadar hiç gündüz uykusu yapmadığı günler oldu. Benim kızımda gece 12 saat kadar uyur 1-2 kez emmeye kalkar.Doktoru gece uyuyorsa sorun yok demişti.kendinize sıkıntı yapmayın.7. Ayına girdikten sonra 2-3 uyku yapmaya başladı kendi. Uykusu gelince ortalığı yıkıyor minimum 40dk uyuyor. Çünkü kıpır kıpır, yoruluyor artık:)