Selam herkese..bugün diyete başladım bir ürün kullanmaya başladım dietto adında..77 kiloyum ve artık kilom her geçen gün gözüme daha çok batmaya başladı ve bugün 2 günlük detox yapıyorum ama canım inanılmaz yemek çekiyor 🤦🏻♀️aranızda kullanıpta etki gören var mı? Motivasyon için soruyorum başlamadan bitsin istemiyorum 😂