Konu o kadar uzun ki anlatmaya yüreğim yok artık. Kısaca yanlış teşhis ve ameliyat oldu. Bugün kontrolü vardı. Öyle öğrendik. Ordan çıktık Başka doktora gittik. Öylelikle kesinleşti. Neyse sormak istediğim şu. Ameliyat özel bi göz hastanesindeydi. Nereye nasıl şikayet etmeliyim. Bi sonuç alır mıyım. Ameliyat olduğu için iyileşme süresi 1 aydan 3-6 aya kadar uzayabilir dendi. Ne yapmam gerek. İnanın tükenmiş haldeyim ve çözüm arıyorum. Yanlarına kalsın istemiyorum. Tek tek teşekkür edemezsem kusura bakmayın. Yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim 🙏