Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim günde kaç kere emziriyorsunuz . 3 4 saatte bir anca emiyor o da 4 5 dakika . Kilo alımı çiş sayısı felan normal ama ne bilim fazla değil mi saat aralıkları. Normal mi böyle olması. Kendi aglamadigi sürece memeyi getirince öğürüyor ya da kafasını çeviriyor. Korkuyorum meme reddi böyle bir şey mi yoksa ? Lütfen yardımcı olur musunuz 😞😞😞