Arkadaşlar bebeğim 6 ay 22 günlük. 2 öğün veriyorum genelde 2 çorba kaşığı kadar tadıyor ne kadar su vermem gerekiyor? Birde kaşıkla verince hep su ağzından akıyor ve çok az vermiş gibi oluyorum.Daha sulukla tam içemiyor kendi. Hiç Biberon kullanmadık şuan sadece su içirirken kullansam meme reddi gerçekleşirmi?