Bebeğim 18 aylık. Normalde çok cana yakın bir bebektir. Pandemiydi bilmemneydi pek dışarı çıkamadık bu zamana kadar sürekli aile bireyleri ile birlikteydi. Artık dışarı parka falan gidiyoruz ama hiç yabancı kavramı yok. Herkese gidiyo gülüyo dokunmak istiyo. Normal midir acaba var mı böyle durum içinde olan