Egeanul Mavsnz06 bekonun su haznelisini öneririm eşim hediye almıştı aşırı köpüklü ve alırı güzel yapıyo acı yapmıyor
Askimizinmeyveleri Egeanul tam bekonun su haznelisini önermem yazıcaktım sizin yazınızı gördüm aldığım ilk günler çok iyi pişiriyordu son bir yıldır bazen yapıyo bazen çok pişirmeden ötüyor sizde hiç olmadımı bu problem
Egeanul Askimizinmeyveleri ilk kahveyi biraz soğuk yapıyormuş ama onun haricinde ben bi sıkıntı görmedim. Arçeliğin makinesi mesela aşırı acı yapıyor ve asla pişirmiyor. Daha 1 yıl olmadı Bekoyu alalı aslında o yüzden pek bi sıkıntısını göremedim
Askimizinmeyveleri Benim makinada öyle işte pişirmiyor. Arada bi yapıyo özellikle tek kişilik yaptığımda aman sizinki öyle olmasın çok can sıkıcı oluyor