Bukettt35 18 aylık kızım var ve doğdugundan beri bebek bezi baby me aloevera olanı kullanıyoruz ama artık 5 numara kenarlari sıkmaya başladı ve 6 numarası olmadığı için başka markaya geçmek zorundayim önerileriniz nedir ?