54siea-yesil 7-8 aylıkken yapardı müdahale etme unutur dediler etmedim yaptıgı an dikkatini baska seye odakladım kısa zamanda geçmişti. 13 aylık şimdide kendini kusturmaya başladı. Buna da müdahale etme dedilet etmiyorum 3haftadır devam ediyor bakalım. Üstelik tek cocuk. Tv dahi açmıyorum yani 7/24 oyun durumundayız. İlgisizlikte değil. Sevmediği yemek olsa yapar. Mama ister hazırlamaya gidip gelene kdr yapar. Yapıyor yani bi şekilde. Mama sandalyesinden inmek ister yapar yine. Bizimkinde bu istediğini anında yaptırma şekli. Bende kusmasın diye hızlı davranınca alışkanlık oldu resmen.