birbebekannesi33 Hemsire miz hic bahsetmedi boyle bir aşı varmış1 yaş 3 gunluk cok mu gec kaldık ya cok korkuyorum vallq bisey olacak diye
Wanderlust birbebekannesi33 13. Veya 14.aylarda olabilirsiniz daha erken daha cok doz tabi daha etkili ama 1 yas sonrasi da asi mevcut