Tam bir yaşında ayırdık montessori yatak aldık ilk gün bende odada yerde yattım korktum döne döne düşer mi gece ağlarda duyamazsam diye sonra kamera aldık gece sesi açıp yattım. Hemen yan o da kapılarda açık ama telaş yapmıştım. Şimdi çok alıştı 18 aylık hatta gece emmek isteyince yatağından inip geliyo bizim odaya anneee diyerek :)