9aylık kızımın bogazında ve kulagında agrı var.Dün gece acile götürdük ağlama krizlerine girdi.Acilde ki kadın şöyle yalandan bir baktı kulagında kir var hafif bogazı kızarmış tabi kulagın arkasını görmemem ben belki iltihap vardır dedi gliserin damla verdi yolladı normalde kendi doktorumuza yarın randevumuz var fakat dün dayanılmıcak gibi ağlayınca götürmek zorunda kaldık kendi gittiğimiz hastane özel hastane fakat gece çocuk acil bölümü olmadığı İçin devlete gittik bir sonuç alamadık.Gerçekten sadece bogazı kızarmış ve kulagında kir olamaz bebeğimi ilk defa böyle görüyorum okadar kötüyüm ki.acı cekiyor resmen.ve en büyük yıkımımda dünden beri bir kez bile emmedi memeye geldiğinde almak istiyor ama ilginç bir şekilde kafasını çeviremiyor ağzını açamıyor zorlanıyor dünden beri 50cc süt içmemiştir doğduğundan beri biberon emzik v.s hiç bişi kabul etmedi napıcamı bilmiyorum ek gıda desen yemiyor iki gündür aç açına nasıl durabilir ki anlamıyorum 😔yarını iple cekiyorum meme reddi düzelir mi yemesi düzelir mi normalde memeden ayrılmaz ek gıdada cok iştahlıydı off içim daralıyor akşama kadar ağladım yazmak istedim 😓