Selam anneler. Kızım 1 yaşında. 1 haftadır burun akıntısı ve tıkanıklığı var, geçmiyor. Bana geçti. Kayınvalideme de. Toparlayamadık kendimizi. Hadi biz neyse de kızım burun tıkanıklığında doğru düzgün ememiyor ve uyuyamıyor. Başka hiçbir semptom olmadığı için (ateş, öksürük, halsizlik vs.) doktora götürmedim. Ama bu hafta da geçmezse götüeceğim artık. Serum fizyolojikle açmaya çalışıyoruz ama pek işe yaramıyor çünkü galiba genizleri de şiş çok sümük çıkmıyor. Geldiğinde lavaboda suyla uzun süre uğraşıyorum salya salya çıkıyor ama tıkanıklık geçmiyor. Yaşayan olmuştur illaki. Neler yaptınız geçmesi için? Gece soğan üstüne karanfil de koyuyorum. Denemediğim şey kalmadı.