Merhaba güzel anneler
Bebeğim agulu tarzı konuşuyordu hatta susmak bilmiyordu. Kendi kendine bile birşeyler derdi bağıra bağıra. 1 haftadır birşey oldu biz onunla konuşşsak bile anca gülüyor birşey demiyor. Neden böyle oldu anlamadım bi fikriniz varmı