momcan canım benim oğlumda aynı şekilde , odaya oda nemlendirici makine aldım içine naneli damla aldım yatmadan 1 2 saat önce makineyi çalıştırıyorum yatarken kapatıyorum gün içinde burnunu sık sık temizliyorum ben faydasını gördüm, Makineyi de damlayı da eczaneden aldım eczanedeki görevli kadın da günde 1 2 saat çalıştırmanız yeterli dedi bende öyle yapıyorum