Pelinnsogluu Furkaninannesi bizde de olmuştu doktoru baticonla pansuman yapıp fucidin krem sür demişti bana çok şükür bir kaç gün içinde geçti
Bilinmeyennn Fucidin krem ile parmağına masaj yapın hafif batma olan yeri geriye doğru tutun bu şekilde geçer hemen