bebii Merhaba. Öğlen 19 aylık kızım var öğlenleri zorla uyutuyorum resmen.Geceleri çok sık uyanıyor. acaba gündüz uykusunu kesmemmi gerek ?
Nlfrszn bebii ya bende duzenlı uyutma taraftarıyım ama bazende aksama kadar kossun oynasın dıyorum oyle bayılıyor uyuyor
Pinky35 Benim kızımda nerdeyse 18 aylık olucak, gündüz uykusu çok az. Kaçta yatıp kaçta kalkıyor? Öğlen kaçta yatırıyorsunuz?