Gizemlim dip boyadan risk var. Bitkisel olarak geçen boyalarla hic masum değil iyi bir kuaför bulup,dibinize hic müdahale etmeden saçınızı ombreye çevirmesini isteyin. Her kuaför yapamaz maalesef. yada sabredip kestirmek gerekli. Dip boya riskli,burda eminim yaptırıp sorun yaşamadım diyen çıkar ama ben riske atmazdım. İçindeki kimyasalları bildiğim ve sac derisinden vücuda geçtiğini bildiğimden.