sibelsglm2210 2 gün banyo olmasın demişti bize doktorumuz kızım 10 aylık şimdi hiçbi aşısında da ateşi olmadı çok şükür sadece menenjitte oldu oda doktır biraz ağır bi aşı demişti öyle yani ben aşıları hep erken saatte yaptırırım ki akşama ağrısı acısı azalsın diye. Aşıdan sonra ağrızı varsa calpol veririm akşama bişeyi kalmıyordu zaten eski düzenimize dönüyorduk😊geçmiş olsun şimdiden şifa olsun kuzucuğa 😍