Merhaba. Bebeğim 4 ay önce hastalanmıştı balgamlı öksürük, burun hırıltısı vardı. İyileşti ve o günden beri burun hırıltısı asla geçmedi. Bu hırıltı neyin nesidir. Burun deliklerine bakıyorum sanki etleri şiş gibi bi değişik ya da bana öyle geliyor bilmiyorum 😔 Var mı başına gelen?