Beyza23 benim bebeğim de 2 kere kanamam oldu düşük tehlikem vardı 8 aylık doğdu ama çok şükür sıkıntı olmadı ben ağır kaldırmamaya dikkat ettim ayakta iş yaptığım zaman bacaklarım agridiginda hemen oturdum dinlendim bol bol inlen bebeğin rahmine oturana kadar sürekli de yatma az az yürüyüş yap ama suanlik değil