Anneyimbennnn Kızlar 2.ay kontrol ve aşıları için tam 2 ay dolunca mı gidilmedi doktora ya da 2. Ay sonunda mı ?
Neslihan-55 Anneyimbennnn aşı ebesi sana gün veriyor zaten aşı kartları oluyor ona göre gidiyorsun gününde ama doktor kontrolünde 1-2 gün geç fark etmiyor genel muayene olduğu için