babyandmom1 1 yaş da kesin gidilir. Yemek sorunu olmaz hem. Yatakla ilgili yazmışsınız. Park yatak bir çözüm. Benimkiler hep egzamalı oldukları için ben hep bir nevresim takımı götürüyorum.
Uykuları bozuluyor bazen çocukların farklı yerde. O yüzden saate hiç takılmayın. Uykusu gelince uyutun. Deniz havuz çok yoruyor zaten. Bir de kum da oynamayı keşfederse yine yorulacaktır. Bir tek gece sizi odaya bağlayabilir; çünkü müziğin yanında kalınca uyanıp devam edemeyebiliyorlar. Bu noktada siz nasıl rahat ederseniz öyle davranırsınız.