Hamileyken çok heyecanlıydım çok mutluydum sonra doğum geldi çattı gece suyum geldi çok panik oldum sonra sancı çektim olmayınca sezeryan oldum çok panik oldum ve çok korkuyordum ... doğumdan sonra hastanede çok ağrım oldu doğumda bebeğimi öptürdüler sıcacıktı ama sadece heyecan hissettim sevinç mutluluk hissetmedim yapı olarak çok tedirgin panik olduğum için mi bilmiyorum şimdi bakıyorum bazen okuyorum ağlayanlar defalarca öpenler günler sonra hissettim onun sıcaklığını aşık oldum kokusuna bu duyguyu en başta onu ilk gördüğümde hissetmek isterdim ama aklıma ilk gelen korku panik o anı düşündüğümde...