ettyymom Kızlar bebeğim 13 aylık bebişlerinize kahvaltıda hangi bitki çaylarını veriyorsunuz.Ben bazen portakal suyu bazen pekmez suyu bazen sadece su veriyorum ıhlamur felanda duydum ama hic vermedim vermek istiyorum başka neler veriyorsunuz
Nazlican ettyymom Verilir diye biliyorum ama cocuk için kaynatmayıp ılık suda demlenerek hazırlanıyor diye duymuştum Bir de eczaneden temin edin açıklar a çok güven olmaz Gene de doktorunuza ya da eczaneye danısın nasıl hazırlanması gerektiğini Rezene zencefil ıhlamur Ben bunları biliyorum :)
ettyymom Nazlican bende hep veriliyor diye duyuyorum ama ne veriliyor nasıl demleniyor bilmiyorum sağol canım
Nazlican ettyymom Onu eczaneye de danışabilirsin doktora da dediğim gibi en azından için rahat olur Azar azar başlayabilirsin alerjik duruma karşı o yüzden karışık bitki çayı deneme derim Gene de sana kalmış tabi En azından arada bile versen hem farklı bir tat olur hem bağışıklık sindirim sistemi gibi şeylere de destek olur diye düşünüyorum
ettyymom Nazlican sağol canım evet doktora danışmak lazım en zararsız dediğimiz bitki çayları bile bebeklerimiz için risk taşıyabilir en iyisi doktorumuza danışmak