Herneyse_00 Fdme ben yapmadım ama e devletten başvuruldugun da sonuç olumsuz oluyomus hep o yüzden sosyal yardım hizmetlerine gidip yüz yüze başvuru yapılması gerekiyomus
Herneyse_00 Fdme eğer Ankara da oturuyosaniz ben başkentkart aldım başvuru yapıp. Bu ay et parası yattı mesela daha neler yatar bilmiyorum da