Kızlar ne zaman kendi kendine oyalancak azcık ağlamadan durcak odadan çıktığım an yanından ayrıldığım an çok ağlıyor şikayetlenmiyorum asla ELHAMDULİLLAH yavrum sağlıklı olsunda razıyım lakin o kadar bitkin halsizim ki ona verecek enerjim kalmadı 8 aylık olduk bugün üstten iki diş patlattı bide onun mızmızlığı ama dişler patladı uçları geçmedi hala mızmızlığı sürekli kucakta gezdirmemi istiyor bi sürü oyuncak aldım belki oynar diye iki saniye bakıyor suratlarına emekleme filanda yok ne zaman bu kucak isteği durduk yere ağlama isteği bitiyor deyin hele 😏