BeyzaN77 bende sultan sonra çıkarmıştım bandı sonrasında hiçbir şey sürmenize gerek yok dikişlere demişlerdi bi de hastanede yatarken o külottan giymiştim bende hemşireler dikişlerin mikrop kapar bunu kullanma demişti o yüzden kullanmadım belki ondan da oluyor olabilir