Nurcan02 Merhaba bayanlar aranıza yeni katıldım bebeğim 5 günlük bugün göbek bağının kanadığını gördüm normal bi durum mu bu napmam gerekiyor
Rbia Nurcan02 göbek bağı düştüyse kanama oluyo canım normal bu. Düşmediyde de kordonun içinde kan kalabiyomuş o akmış olabilir tabi içini rahatlatmak için yine de doktorunla Bi konuş
Rbia Nurcan02 bide bağ düşmediyse oraya Bi bez koyarsan daha çabuk kuruyo ve düşüyo hemde göbek deliği dışarı çıkmaz
Gokcem Düşüp kanadı ise yakıyorlar canım benim kızımdada olmuştu çocuk cerrahisine götürmüştüm yaktı bence götürmen lazım