Deletedmom_22 Naciyeylmz ben hiç bir şey kullanmadım . Ne diş jeli ne başka şey. Sadece azı ve köpek dişleri zor çıktı onlarda geceleri ağlayıp uyanıyordu , doktor ağrı kesici verebilirsin demişti veriyordum öyle geçti.
Tomunjerrysi Naciyeylmz yapacak hic birsey yok doktorumuz bize birsey vermedi en fazla 10dk agrisini keser jel yda tozlar bosuna kimysal verme cok huysuzlanirsa calpol ver dedi
Tazeanneg Naciyeylmz doktorumuz kimyasal verme udi hindi yağıyla masaj yap demişti bide karanfil zeytinyağ karışımı var ona netten bakabilirsin
Sevdaakblt Ağız mendilimi ıslatıp buzlukta biraz bekleyip eline verin ısısısın. Rahatlar o şekilde bizde öyleyiz. Çok fena😃
Halimea Bende burda beklim banada fikir olur 5 aylik 2 gündür atesli ve çok ağliyo😔, diş eti şismiz ama daha patlamadı .