ozlem_4734 Kızlar doğum yapalı 6 ay olacak sadece 1defa geçen ay âdet oldum bu ay âdet olmadim ve sürekli karnım ağrıyor ve ishal olmuşum WC çıkamıyorum sebebi nedir yaşayan var mı
42Eylul07 ozlem_4734 bende tam aksine 😵💫 6 ay oldu 3 .ayda adet oldum ama bu ay hem cok geliyor hemde 20 gun gecti hala bitmedi😣😓
Nur20212 ozlem_4734 selamlar benimde karnım ağrıyor canım göğüs kafesimin altından başlıyor yayık bir ağrı bazen kasıklarımda ağrıyor enfeksiyon kapmış olabilirim diye düşünüyorum idrar yolu ama emin değişim sık idrara çıkıyor musunuz
ozlem_4734 birmelekannesiiio sürekli karın alt kısmı ağrı oluyor ve ishal oluyorum bunu anlamış değilim
Nur20212 ozlem_4734 inş canım doğumdan sonra bir kere oldum 2 ay oldu daha olamadım karnımın içi ağrıyor kasıklarım ağrıyor sık idrara gidiyorum