Merhaba.Bebegim 3 aylık oldu. Eskiden 2 saatlik uyudugunda sütten taş gibi olan göğüslerim son 1 haftadır sanki hiç dolmuyor gibi yumuşacık.emince yada sıkınca süt geliyor ama o doluluk hissi artık yok. Sütüm mü azalıyor? Yoksa normal bir durum mu? Benzer durumu yaşayan anneler yardım lütfen