Hanımlar merhaba
Eşimin gribi bebegim ve bana gecmesi sonucunda ikimizde hastayız bebeğimin burun akintisi ve tikanikliği var uyurken nefes alamiyo hırıltısı da bir yandan sabahlara kadar uyuyamiyoruz.Doktora gittik herhangi birsey yapmadilar. Serum fizyolojik kullaniyoruz ama ise yaramadi. Evde deneyip çabuk etkisini gordugunuz bir sey varsa önerebilir misiniz akıntıyı kesmesi ve tıkanıklıği gitmesi icin lütfen😟