maysa-19 Melekannesiiiii malesef.bendd bu sene tüllü bişey alayım dedim.140/180 lira altta iki tül bu yani sanki abiye.simdi simli tül aldım 5 lira evde astar vardı.ustunude yardıma gittiğim atölyeden uygun renk penye buldummu yapcam bı tüllü elbise oldu bitti
Bebegim_28 Melekannesiiiii ikisi de çok hoş ama ben alacak olsam 1.yi alırdım her kıyafet pembe oldu artık pembe olmamasına ozen gösteriyorum😬😬
HonKiPonKiDoNiNo Melekannesiiiii https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4842680/1652964 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4085523/1002606 Bunlar daha hoş..
agns Melekannesiiiii çok bebek için değil gibi kumaşı ya da modeli eminim daha iyileri vardır iyice bakın bence
agns Melekannesiiiii gittiyse al canım bebeğin annesi sensin nasıl içine siniyorsa öyle yap Herkesin zevki başka canım 🥰
zarifbirhanim Bu tarz elbiseler çok hoşuma gidiyor. İstersen böyle bir şey bakabilirsin hem daha uygun