Merhaba anneler. Öncelikle söyleyeyim amacım kıyas değil merak. Normal mi değil mi diye merak ediyorum. Sağlık ocağında ki ebemize rica ettim boyunu kilosunu ölçmesi için. Kilo da aman aman almamış da ona çok takılmıyorum. Ama boyu 3 ayda 1 cm uzamış. Bu normal mi? Erkek bebeğim var.