Ebrudrgt Bebeğim gazlı reflulu bir bebek. 4 gündür mama vrmye başladım. Hipp veriyorum ama gazı daha fazlalastı migdesi rhatsız uyyamıyor cocuk. Doktor bebelac ar yada aptamil ar dedi ama hangisi dha iyi kullananlar bilgilendirebilir mi????
yektasmom Hipp ve aptamil denedik biz bize hiç yaramadı hep gaz yaptı ve kusturdu artık golden goat kullanıyoruz ve çok memnunuz
Ebrudrgt yektasmom işte banada bebelac ar yada aptamil ar al dedi doktor hangisi dha iyi diye merak ettim ona gore alcamda