5 ay 15 günlük erkek bebeğim var
boyu:64 kilosu:6300
4.ayında kilo alımı durdu doktoru ek gıdaya geçelim dedi ama bebeğiminde maşallahı var yani hareketli,meraklı,sağlıklıda çok şükür ama çevremdeki herkes özellikle kayınvalidem zayıf zayıf diyip duruyor allahın aşkına ben duymamazlıktan geliyorum
çocuğa büyük insanların yediği yemeği yedirmeye çalışıyor bende kızıyorum ve artık yanına hiç götürmüyorum çocuğun bağırsaklarını mahvedecek ya kilosunu kıyaslamıyorum hiç bir bebekle sonuçta sağlıklı bebeğim ama sizinkiler ne durumda 🥺