Zeynep0247 6.5 aylık kızım var bronşit olmuş çok öksürüyo burnu akıyo ateşi var ozelliklede boğaz hırıltısı aşırı cokk sanki bagalacakms gibi ses çıkiyo hastaneye gittik ilaç verdi 4 gündur kullanıyorum ama fayda etmiyo ilaç harici başka napabilirim ozelliklede hırıltı için 😐😐😐
tgc Zeynep0247 buhar vermelisin canm odası hem nemli olsun sürekli havalandır onun dsında odayı da buhar makinası çalştırdım 3 aylıkken oldu 2 ğünde atlattık şükür
Momofaboy Zeynep0247 2 yeğenimdede oldu bebekken, en etkili tedavi buhar makinası ile verilen ilaç oldu. Doktorunuza damışsanız belki tavsiye eder. Olmazsa başka doktora gidin çünkü bazen dr un bilgisi yetmiyor o konuya.
Nesli Zeynep0247 bizimde bronşit olmuştı 4 gün günde 3 kere hava verdiler düzeldi hava almadan düzelmedi 4 aylğz
Belinayannesi Benimde iki aylıkken oldu balgam devam ediyor sımdı göğsümü almak istemiyor sağıp vermeye calışıyorum cok zorlanıyorum emmezse tekrarlar dıye de korkuyorum
Aysennn Zeynep0247 doktor yazmadan kullanmayın bebeğin yaşına yada ayına göre kullanmak gerekiyor miktarını çünkü
tgc Zeynep0247 medikal den buhar makinası aldık ilacınıda eczaneden ama doktor yazmadan vermezler galiba ventolin kullandık biz şurubu işe yaramadı buharı yaradı
Lilipo Nebulizatör önerdi bize doktor içine serum fizyolojik koyuyoruz. Soğuk üflüyo biraz ama kendimde denedim soluyunca soğuk değil baya nemlendiriyo. Burnu üşüyor ama 😊 neyse onu 5 gün falan yapınca hafifledi hırıltı baya azalınca bıraktım 2 gün sonrası hiç bişi kalmadı. Arkasından yumuşama daha çok olabiliyodu bende otribebe ile abartmadan çektim ona bile ağladı ama yapcak bişi yok. bide tamamen doğal bi başgam sökücü verdi 3-5 günde onu içti sabah aksam şükür şimdi iyi.