Biroglanannesi 45 günlük bebeğim var. Gazı çıkıyor kakasınıda yapıyor. 2 gündür kakasını yapamadığı için fitil ile yaptırdım başta rahatlıyor sonra yine ağlamaya başlıyor . Bugün şüphe etmeye başladım artık başka bir yeri mi ağrıyor diye … ama ıkınıyor yani
gmzns Biroglanannesi gazı vardır benim bebeğimde öyleydi sıcak su torbasıyla su koyabilirsiniz ayak kısmına çok iyi geliyor yada kiraz çekirdeği yastıklar oluyor onu kullanabilirsiniz ayrıca ayaklarına bol bol masaj yapın gazı çıkması için hafiften karnına doğru itip çekin
saresmami Biroglanannesi gazdir muhtemelen. Kakasini yapsada cogu bebek 3-4 ay’a kadar gaz skintisini cekiyor. Ben masajlar hareket yaptiriyodum cikariyodu gazini ama ona ragmen bile kac kere doktora gitmisligim var gaz birikiyor diye. Sabir ile gecicek insallah. Bize en cok nurse harvey surup ise yaramisti
Halimea Biroglanannesi gazı vardır benim bebiste ne kadar gazı çıkarsa çıksın yine gazı var🥺 gazı bitmiyo . Doktorumun verdiği damlayi kullandım 1saat rahat ediyodu sonra yine devam ağlamaya 😩 cok şukur 1 aydır durdu ağlaması gazıdada azaldı🤗
Glsn7581 Biroglanannesi 2 gündür kaka yapmıyor diye fitil vermeniz yanlış olmuş.10 güne kadar süresi var.uyarana alıştırmayin.cok huzursuz olursa gazi vardır bir de doktor tavsiyesi ile probiyotik kullanabilirsiniz.
Aycanmbenim Biroglanannesi bebeklerin ekstra bir hastalığı yoksa ilk üç ay sadece açlık uyku ve gaz bu üçüne ağlarlar. Sen çıkardı sanıyorsun ama daha içerde var demek ki. Özellikle sezeryansa probiyotik ve gaz damlası önerebilir doktorun