Bebegım 3 bucuk aylık 20 gündür mama yemek istemiyor üç saatte 105 cc mama içmesi gerekiyorken 50 lik içip bırakıyo ve asla bidaha içmiyo vermeye çalısınca ağlıyo sanırım mamayl sevmiyo ne yapmam lazımm ilk mamamız aptamil progomin as ydi onuda asla içmedi artık kafayı yicem nolur yardımcı olun