Minikmucizem22 Kızlar ne zaman gecicek ya oturmaya başlayınca mi kendi başına oynayınca mi ayağa kalkınca mi dişleri çıkınca mi gercekten dayanacak gücüm kalmadı ne zaman gecicek hep huysuz hep aglak napicagimi şaşırdım artık yoruldum bıktım ne zaman gecicek 😭😭😭😭
Cansudkmts Minikmucizem22 her halde büyünce rahata ericez 😭 bende öyleyim 3 aylık olduk bizde canım çıkıyor evde 😔
Aybukeomrrr Minikmucizem22 aynı dertten müzdaripiz. Sadece bebek arabasında duruyor, ablamın eski bebek aranası aldım temizledim pakladım evde durumumuz şu şekilde , ben evde nereye gidersem oraya sürüyorum 😅😅 başka çarem kalmadı 😅 bknz kuyruğum;
Gokgul Gecmısyo bacım huysuz hep huysuz 2 bucuk yasına gırdı benımkı hala her seyr aglıyor bır saat once aglamaktan kustu bazen ıstıfa etmek ıstıyorum ama oyle bır hakkımızda yok 🤣delırmye devam…
ebz09 Minikmucizem22 kanguru varsa ona takin sizle beraber gezsin evde Oyun halısı müzikli oyuncaklarda oyaliyor
Elo89 Minikmucizem22 benimki de 5 aylık olucak hep kucakta ev geziyoruz asla işimi yapamıyorum kucağımda uyuyor yatağına yatıramıyorum bende aynı vaziyetteyim ve 5 aydır da doktor dışında dışarı çıkmışlığım yok 😣
Minikmucizem22 Aybukeomrrr bizimkide eskiden pusette dururdu şimdi sığmıyo da napicam bilmiyorum Allah yardımcımiz olsun
Minikmucizem22 Elo89 biz bide sadece uyudugumuz oda ile oturduğumuz odanın peteklerin açtık iki oda arası soğuk gezemiyorum da evde tüm gün bı odada tikilip kaldık resmen
Minikmucizem22 1Beybiletto umarım geçici bı surectir keşke şuan çocuğu 2 yaşında olan anne ilerde çok güzel olucak yazsa da umut olsa
Deletedmom5284 Geçmiyo, artıyo, 20 aylık oldu dışarda elini tutmak isteyince kendini yerlere atıyor ve asla kalkmıyor istemediği bişey olunca öyle bi bağırıyor ağlıyor ki off 😁😁
Minikmucizem22 Deletedmom5284 artiyo demişsiniz ama küçük bı bebeğe bakmak daha zor değil midir? Yani sizce bebeklik halı mi şimdi mi
1Beybiletto Minikmucizem22 her bebek farklıdır ablamın cocuklari 2 çocuğu var oğlan 4 yaşında yaramaz kızıda 2 yaşında bi gör sakin şarkılar söylüyor çok şirin yaşına girdimi daha farklı çünkü artık anliyabiliyosun hwrsey daha güzel oluyor şimdi telaşlı haldeyiz bebegin nabzına göre hareket ediyoruz evet sıkıcı bazen çok bunalıyorum Allah biliyor ama hepsi geçici diyorum zaten yazda geldi çık dışarı gez ..
Deletedmom5284 Minikmucizem22 bebeklik hali aşırı kolay ilk 1 sene çocuğum yokmuş resmen sefa sürmüşüm 13 aydan sonra bir huy değişiyor hele yürümeye başlayınca, birde benim kızım uslu sessiz bebekti herkes imrenirdi ama zamanla değişiyorlar
GiybetReis Minikmucizem22 her yaşın her ayın ayrı kolaylıgı ayrı zorlugu var. 1 yasında kendi kendine gayet yiyebiliyor mesela bu rahatlık ama sürekli koşturuyor düşüyor evde sıkılıyor dışarda her tarafa uçuyor 5dk dinlenmek için yalvarıyorsun böyle bi zorluğu oluyor. Evet gaz sorunu bitiyor zamanla , belki eskiye onaran uykular bi tık daha iyi oluyor özellikle bebeklen hiç uyumayan anneler için. Fakat yeni yeni şeyler ekleniyor. Diş dönemleri zor geçebiliyor. İnatlaşmayı öğreniyor. Kendine zarar verecek şeyler yapabiliyor. Ben bebekliğinde cok zorlandım ama şimdi az önce dedim ki 13 aylık kızım için ya dedim yenidoğanken daha mı kolaydı acaba. Anam agladı bugün çünkü😂